In deze illustratie met weetjes, feitjes en cijfers uit ons jaarverslag kijken we naar onze dienstverlening en communicatie. Hoeveel reparatieverzoeken hebben we gehad? En hoe beoordelen huurders het uitgevoerd onderhoud?

We kregen in het afgelopen jaar iets meer reparatieverzoeken dan in 2020. Het uitgevoerde onderhoud werd net zo goed beoordeeld als vorig jaar. Met een 8,3 scoort WormerWonen ruim boven het landelijk gemiddelde! 

Nieuwe website en een nieuw huurdersportaal
Er is veel veranderd op digitaal gebied. Zo heeft WormerWonen een nieuwe website gelanceerd, inclusief een
vernieuwd huurdersportaal Mijn WormerWonen. De nieuwe website heeft een hoop nieuwe bezoekers aangetrokken, er kwamen zo'n 8.000 unieke bezoekers meer dan vorig jaar op de website. Het vernieuwde huurdersportaal had aan het eind van het jaar bijna 600 geregistreerde accounts. Dit waren er natuurlijk nog niet zoveel als in 2020 in het oude huurdersportaal. Maar we moeten hierbij niet vergeten dat veel accounts in de oude variant inactief waren. Deze accounts konden wegens privacywetgeving niet worden meegenomen naar het nieuwe portaal. Het vernieuwde huurdersportaal Mijn WormerWonen biedt de huurder meer functies. Huurders kunnen nu niet alleen hun persoonlijke gegevens meer inzien en wijzigen, maar ook via het huurdersportaal reparatieverzoeken indienen, betalingsregelingen aanvragen en terugbelverzoeken plaatsen. Het vernieuwde huurdersportaal biedt daarnaast een archief van alle niet-vertrouwelijke correspondentie tussen WormerWonen en de klant. 

Sociale media
Onze huurders weten ons vooral te vinden via facebook. Hier plaatsen wij dagelijks berichten over relevante woonzaken en projecten. Onze facebookpagina had aan het einde van het jaar maar liefst 1.000 volgers! Ook is WormerWonen te vinden op instagram en twitter. Volg WormerWonen zeker via deze kanalen om op de hoogte te blijven van onze nieuwbouwprojecten en handige woontips!